השיטה – ממקום של תסכול למקום של עניין ומשמעות

  • Home
  • /
  • השיטה – ממקום של תסכול למקום של עניין ומשמעות

השיטה פשוטה ונתקדם בה בשלבים ולפי הקצב שלך .

שלב 1: הגדרת הרעיון והחזון

המטרה הראשונה של התהליך היא לעזור לך למצוא את הכיוון המתאים לך בחיים! רק כך תוכלי להיות את! זו דרך העבודה שלי וזה התנאי להצלחה ולשמירת רמת מוטיבציה ומחויבות גבוהה. כאן נחפש את הכיוון שיאפשר לך חיים של סיפוק ומשמעות תוך התייחסות לתכונות האישיות שלך, לחוזקות שלך, לאינטואיציה שלך ולמציאות. תרגילים, כלים אימוניים ודמיון מודרך יעזרו לך לחדד את הדברים ולמצוא תשובות מדויקות. בסוף התהליך, נבנה חזון בעזרת דמיון מודרך ושאלות אימוניות.

שלב 2: עבודה על הפחדים ועל דפוסים שיכולים לעכב אותך בתהליך

נגלה יחד אם יש גורמים שיכולים לעכב אתך בדרך ונעבוד עליהם כך שתוכלי להמשיך בכיוון שאת בוחרת. זו המטרה שלנו. מדובר על פחדים, מחשבות שליליות ומגבילות, חוסר ביטחון עצמי, קושי להתבטא, קושי להתחבר לעצמך וכיוצא באלה. הליווי יאפשר לך לחשוב אחרת ולהשיג מטרות קטנות וגדולות שיחזקו אתך.

חשוב לי להדגיש כי התהליך שאת תעברי אינו תהליך "ליניארי". יש עליות ויש ירידות, והן  חלק מהתהליך. תמיד יש אתגרים, ספקות, כישלונות ופחדים. כאן את מקבלת ליווי צמוד, עידוד וכלים שיעזרו לך בדיוק במקום הזה, להישאר על קן החזון שלך תוך מחויבות אמיתית לעצמך ולחיים החדשים שאת רוצה לייצור.

לפירוט:

  • איתור נקודות החולשה והבנה עמוקה של הדברים,
  • עבודה פעילה על המחשבות שלך,
  • גיוס אמונות והרגלים חדשים,
  • הגשת מטרות "קטנות" שמחזקות אתך,
  • בניית כלים ולמידת שיטות שיעזרו לך להתמיד בתהליך ולהתמודד עם אותם גורמים מעכבים.

שלב 3: בניית תוכנית פעולה להשגת החזון

סיימנו את שלב הבהירות. מבחינת מודעות והבנה עלינו כיתה. עכשיו מתחילה העשייה. כאן את מקבלת תוכנית פעולה מפורטת המכילה את כל שלבי הפעולה הדרושים כדי להגיע למטרה שאת בוחרת.

להמשך התהליך – לחצי כאן.

 

אם החלטת לעשות את הצעד, לפרוץ קדימה, דברי איתי. הליווי מאפשר לך בהחלט לעשות דברים שלא דמיינת שאת מסוגלת לעשותם. הוא מאפשר לך לדאוג באמת לעצמך ולבנות לך חיים טובים יותר. על תחכי, החיים קצרים.

אם יש לך שאלות לגבי הליווי והשיטה, את מוזמנת לבקר בעמוד יצירת הקשר ולשאול אותי כל שאלה במייל או בטלפון.

 ואם עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלי, שיש בו  מידע רב וכלים, או שאת רוצה לקבל את "המדריך לעסק המצליח", שהוא מדריך חינמי, תוכלי לעשות זאת דרך הטופס שנמצא כאן משמאל.

 מילן ריבסקי